GSF Mezuniyet Sergisi 2014

Sevgili okurlar, hatırlarsınız ki daha öncede sanat sergileri üzerine birçok yazı yazmıştım. Bu yazımı da yine benzer şekilde diğer sanat dalları ile yemeğin ilişkisine örnek vermek amacıyla değerlendiriyorum...
20 Haziran Cuma günü Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi mezuniyet sergisi açıldı. Her ne kadar hava yağışlı olsa da, sonraki günleri bekleyebilme sabrını kendimizde göremeyerek, bütün yılın sergilenmeye değer sanatsal ürünlerinin keyfini sürmeye gittik. İyiki de gitmişiz ki, yemekle ilgili birçok eseri de gözlemleyebilme fırsatımız oldu.
Sergide seramikten cama, grafik tasarımdan heykellere ve resimlere kadar yüzlerce obje bulunmaktaydı. Abartmıyorum, bu işlerin sahipleri alkışlanmayı hak ediyorlar. Hocalarını ve tabiki kendilerini tebrik ediyorum. Ama özellikle aşağıda eserlerinin fotoğraflarını paylaştığım kişileri ayrıca kutluyorum!
Zihinlerine, emeklerine sağlık...






































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uluslararası Doğrama Şekilleri, Usûller ve Özellikleri

Bir Aşçının Temel Özellikleri

Çıraklık/Kalfalık, Ustalık ve Usta Öğreticilik