Emrah Yıldız’a 3 Soru


Sevgili lezzet dostları, bugün Carlo Bernardini ile uzun dönem çalışmış (tabi bundan başka güzel yerlerde, güzel ekiplerle de), Adnan Menderes Üniversitesi, Didim Meslek Yüksek Okulu “Aşçılık” bölümü öğretim görevlisi Emrah Yıldız’a 3 soru yöneltiyoruz.
Cevaplar samimi, kısa ve öz. İlham vermesi dileğiyle, lezzetler.
Mutlu ve gönlünüzce yeni yıllar!...



1- Gözde mutfak aletin? Olmazsa olmazın? Neden?
Benim gözde mutfak aletim her zaman yanımda taşıyacağım ufak bir kaşık, çünkü yaptığım her yemeğin ( sosun, kaynayan çorbanın vs.) tadına bakmak, lezzetinden emin olmak için kullanmam gereken ve kendimi iyi hissetmemi sağlayan en önemli gereç.

2- Mutfaktaki gizli tutkun/hazzın?
Truffle aromalı balı koklamak benim için dünyadaki en büyük hazlardan biridir.

3- Gıda, aşçılık ve yemek üzerine gözde alıntın/sözün?
Önce aş, sonra aşk…
Not: Alıntı değil, bizzat benim sözümdür ( O yüzden tırnak içinde yazmadım :).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uluslararası Doğrama Şekilleri, Usûller ve Özellikleri

Bir Aşçının Temel Özellikleri

Çıraklık/Kalfalık, Ustalık ve Usta Öğreticilik